expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 13 sierpnia 2015

A tak to się zaczęło...

Moja przygoda z opieką nad dziećmi zaczęła się w 2009 kiedy to poznałam dwa cudowne dzieciaki:  
Gabi i Kajtusia.


Niestety ze względu na studia dzienne i liczne praktyki studenckie, po prawie dwóch latach, Nasza współpraca musiała się zakończyć :(


Na szczęście, dzieciakom udało się trafić na kolejną Cud Nianie :) a dziś są już na tyle samodzielne, że niania nie jest już potrzebna.

Praca z tymi dziećmi uświadomiła mi jak ważne jest posiadanie odpowiedniej niani dla której praca jest przyjemnością, a nie obowiązkiem.

W taki oto sposób powstała moja Agencja :)


Minęło prawie 6 lat, a dla mnie Gabi i Kajtuś w ogóle się nie zmieniają:)

Sami zobaczcie...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz